sweet

After schooool, då vi hade som skridskor sista timmen, inte min grej riktigt som jag nämt tidigare.. A iallafall så drog jag och julle på max och tjocka oss, julle drog på träningen. Mamma fick nå ryck och ville också på badet, haha så vi for hem och sen dit. Har senaste gången varit där med skolan, sån där simundervisning. Så de var myyycket länge sen jag var där på fritiden, simma lite längder och ja, chillaaaa! Nu sitter jag och funderar vad jag ska på mig imorgon, UTGÅNG IMORGON som vanligt..! hahaha asså kul humor jag har, försökte vara kissiiiie där, lyckades jag ? Nä men ska iaf på fest, kommer nog bli kul, Linns (7:1) klass som anordnar. Blir nog att se matchen hos Moa först och sen drar vi dit, OHH GODE GUD, snällaaa låt sverige vinna <3 De är ju dom värda, och ber till gudarna att Oscars knä har fixat sig! Ska gå och läsa lite om de nu på aftonbladet, om dom nu har laggt upp nå. Intressant va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0