the other side

Idag tänkte jag att de skulle bli klinten typ, men vakna vid 12.30 och ja, de sket sig bara. Har istället sett llite skidor och umgåts med min kära moder. Jag är typ alltid nervös när Marcus Hellner ska åka och typ skada sig eller nåt, haha! Men de gick ju bra som tur var :-D Haha aja, ska sluta snacka sport. Men ikväll är de HOCKEY KVÄLL, yeee för fan. Ska ta mina grabbar hit och ba sitta och tagga, fan vad härligt. (uttalas med en jäkla cool mans röst)
Haha, kul jag är. Men iallafall ska jag se lite hockey, junior VM. Med alla snygga pojkar. Okej, NU ska jag sluta prata om sport.
Jag och mor gjorde mycket goda milkshakes idag, med våran nya mixer. Mycket gott! :D

Imorgon ska jag nog gå på bio med min mor och faster och kusiner, ja en massa. Vet inte om filmen är så bra men aja, vad gör de. Den där ja, nu kommer jag inte ens på vad den heter. Haha, duktig jag är. Aja hejdå!

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha din kommentar maria du är allt roligg! :D:D och tröggg.. Men var glad att det är Selena Gomez istället för Kim Kardashim eller vad fan hon heter? ;) USCCH på hon! ;)<3

2011-01-05 @ 12:33:23
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0