<3

På skolan dansa vi loss på matten! De kanske ni tycker låter busigt men vi hade faktiskt "dans-matte" och då får man vara busig, haha var rätt kul iallafall. Dansa till lite Michael Jackson och hade kul. De var typ hundra borta från klassen idag, rätt så skön..t. Gick också till skolköterskan, nå sånt här grej man ska göra. Hon mäter/väger och typ kollar ryggen på en. De gick väll rätt bra, aja nu ska jag sluta tråka ut er med min tråkiga skoldag.

Imorgon blir de att chilla i cafét hela dagen med en viss Amelia, härligt alltså! Så var och shoppa loss på Ica till de, ååh love ica kvantum alltså. Haha, speciellt för att dom har max som granne. Äh, nu spårar de.. Sitter och pratar om ica affärer. A, de händer imorgon iallafall.

Nu sitter jag här och mumsar på en risifrutti (skumt namn) och ser på världens finaste kille, Marcus Hellner. Kolla bara in detta klipp. Grym var han ju på skoter också, KLÅ DE OM DU KAN LOWE HOLMSTRÖM!
Äh, klicka in hääääär, så klickar ni på PLAY. Så efterblivna ska ni ju inte vara så ni inte klarar de. LYCKA TILL! Åå vad söt dom är när dom skulle grilla och så har dom glömt korven, haha :')



min hjärtis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0