änglagård

Idag var jag först på stan med Mami, hittade en skjorta på Örjans blandannat. Min faster och kusiner och en massa kom sen på middag, efter for vi på bio. Änglagård 3, har inte sett de 2 innan men jag förstod typ de mesta. Jag är ju rätt smart ;) En rätt bra film, bra för att vara Svensk, tycker för de mesta inte om sveeennneee filmer förutom Sommaren med Göran, som är en av mina favorit filmer :D Ajaa, värd att se typ iaf. Var en rätt snygg pojke med, haha...



Eller hur ? ;)

Adrian Matenda ÄR HANS NAMN : D


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner honom

http://www.facebook.com/pages/Adrian-Matenda/172621936094677

2011-01-12 @ 18:55:25
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 01:00:20
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0