Cause you're my heaven










Åååh, känslan att få sitta vid en dator som har internet slår fan allt just nu! REN LYCKA
Tog typ ett år att komma in på blogg.se på mobilen där uppe så därför årkade jag inte mobilblogga nå mycket. Men, nu lever jag iaf! Har haft kul med mina kära kusiner och dom dära. Har också tagit kring 1000890 bilder, dom här ovan är ifrån då jag och pappi var ute och fotade vid  12-halv 1 på tors/fredags natten :)

Under vi har varit borta så har min fina kanin blivit jätte dålig, så Mats och Elin har fått ta hand om han. Han kommer nog dö om några dagar eller något, usch. Min stackars lilla Harry, idag när jag gick ut till han så bara låg han och nosade lite på mig när jag kom. Han årkar knappt röra sig och han äter ingenting. Usch, hur ska jag klara mig utan min fina kanin? ♥ Jag älskar dig Harrybarry, hihi.

Kommentarer
Postat av: Ida

Huvva vad tråkigt att Harry e sjuk. Hoppas han snart blir bra. Många kramar till Harry och Matte från Ida och Alva

2011-07-10 @ 21:31:49
Postat av: Cecci

Fy vad trist! Har ni ringt till djursjukhuset? Han kanske är uttorkad och behöver få vätska. Hoppas det går bra. Kramar!

2011-07-10 @ 22:11:44
Postat av: MelissaBieber

Vilken bra fotograf du är! :)

2011-07-12 @ 19:32:08
URL: http://melissabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0