åååh, eric min eric <3

Har haft världens bästa dag idag, har sett dom 3 snyggaste svenska artisterna typ, Ulrik, Danny och Eric Saade. Den sistnämna som jag också älskar mest fick jag en autograf av on my arm, och jag pratade lite med han. Kunde typ inte andas normalt efter de, och jag kan säga en sak - han är 1000 gånger snyggare irl än på tv, så då förstår ni vilken kille detta är! Ååååh <3 tog typ 56787654 bilder med min kamera, dom kommer nog upp när jag är hemma igen. Ska mysa på här i mjöfjärtis nu, vi får hoppas på bra vädeeeer framöver, pusssss. Ps: skriver via mobilen så de blev ingen bild ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda;*

Nu har jag frågestund på min blogg, fråga mig vad du vill! :) förlåt om du hatar reklam!

2011-06-20 @ 16:39:37
URL: http://endastamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0