home sweet home!





4 helt olika bilder från underbara varma Alanyaaa, Turkiiii. Mer bilder får ni imorgon eller senare.

Home sweet hooome!
Har bara myst på nu på kvällen med att pratat med alla mina kära vänner jag har saknat och visat bilderna för min kära far. Flygningen hem och de gick bara bra och nu är jag rätt så tröööööööött. Dennna turkii resa kom välbehövt och nu är de inte länge kvar tills vi har sommarlooov! Livet lekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer:D Kommer lägga in bilder på allt jag köpt ocksåååå, tror jag ;) Ni får hålla utkik!
Imorgon ska jag nog vara med min finaste Linn, ska träffa henne i stan och sen far vi nog mot henne, saknar min gucciii jö!

Och nu blir de ju bättre uppdatering vill jag lova! Och vi får också tacka SUDDIS för hans fina gästinlägg, haha. Han är en grymt bra vän, och ja. Nu vet jag att du, jaa, du SUDDIS kommer bli jätte stolt för jag skriver om dig. Hoppas du inte har glömt bort mitt bloggnamn igen så du iaf ser de här nu när jag för engångsskull skriver om dig ;) Haha trögbarn. Aja, hörs imorgon snyggingaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0