And my heart is so jetlagged



Danny hoppa fallskärm!



Min fina underbara Ulriiik<3

Swingfly och han från idol ;)

haha..

Loreen

Christian Walz

Andreas Johnson



Danny-boooi





ååh, EricEricEric <3
Sen sprang vi till bakom scenen, haha..





Kommer aldrig glömma ögonblicket då han skrev på min arm och frågade:
- Var showen bra?
jag, på den darrigagaste rösten i vääärlden - jaadå
- naiis!
ÅÅH, kärlek till han allså<3


- Bättre sent än aldrig, RixFm festival bilderna :)
Har äntligen fått liv i datorn igen, fick laddaren och de nyss. Igår var de alltså midsommar, jag mamma och pappa for till min fasters stuga och var där hela eftermiddagen och kvällen. Tog en massa bildeeeer! hehe. Fick en väldigt fin solnedgång som jag tog en massa bilder ifrån. Pappa vill att vi ska skicka in en till NSD så tror vi gör de :) När vi for hem sen så dunka dom PARTYMUUUSIK på p4 som vi satt och digga till, var rätt så mysiigt.

Har idag varit i kyrkan och sett när folk har tagit sin konfirmation. Dom var så gulliga så! Har pratat med min fina Albin att jag ska vara med han och Nils ikväll. Men vi får se hur de blir, Nils kanske inte kan. Men kanske far till Albin ändå, och chillar liteee. Vill iallafall inte sitta här hela kvällen. Vi hörs sen, pussss

Kommentarer
Postat av: Fella&Cindra

åååh AVUNDSJUK jag (fella) skulle ha varit där men det kom massa grejer i vägen .. ;( fin blogg !

2011-06-25 @ 16:53:47
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: felicia

haha jag förstod eric saades aoutograf (hur det nu stavas) till slut när jag satt och kollade på den ett tag! ;) haha jag tar sista bilden hoppas det går bjaaa :D<3

Måste säga att din kamera fotar riktigt bra bilder ocksåå ;))<3

2011-06-26 @ 21:07:11
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0