BBK <3

14-14
Så lyder resultatet, men de var verkligen vi som vann! I 1:a halvlev ledde vi hela, men lillpite körde på bra i slutet (haha visste inte vad jag skulle skriva) och de sluta med 7-6 har jag för mig, till oss. I 2:a halvlek så ledde dom över oss oftast med 1-2 mål, vi kom alltid igen men aldrig ledde vi. De var grymt jämt i slutet, de blev timeout och då ledde dom med 1 mål, ca 45 sekunder kvar. Vi körde manman och de gick som planerat, Moa gjorde mål, och vi höll bakåt. Tror att vi aldrig spelat så bra! jag satt för de mesta på bänken, ni vet de jag skrev igår, så ska ju inte spela så mycket som dom andra, typ. Gjorde iaf inte de idag, men de andra tjejerna gjorde ett grymt jobb! Nu taggar vi inför morgondagen. Jag sticker iväg till Björknäs och spelar med 96:orna, medans de andra spelar mot kroken, spännande!

Nu ska jag gå och käka, och sedan se lite OC och sen sova. Annars kommer jag vara D-Ö-D imorgon. Skriver imorgon kväll, efter ett antal matcher. Puuuuussss.


Snodd från Elin Jonsson! Jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0