en trevlig lördag.

Jag är riktigt, riktigt trött just nu. Kom hem från Julle för typ en halvtimme sen. De var rätt kul ändå! :-)
Slutade med att jag somna i en fåtölj för jag blev så jäklarns trött, haha.

Imorgon ska jag till Ubbis och se lite skatamarkslopp (längskidor) och som ni kanske inte vet så har jag fått ett till kusinbarn, eller vad man nu säger. Ida har nu fått sitt andra barn, i torsdags föddes det. Vet inte om dom kommer vara i Ubbis imorgon eller om dom är hemma hos sig, men vi får väll se. Kanske så träffar jag den lilla tjejen första gången imorgon.
Sen har jag engelska att plugga på också, prov on mondaaaaaaaaaay.

NÄ, nu snurrar de i min skalle känns de som, ska dejta den superheta John Blund nu ;) BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0