I can feel it, I can taste it



haha söta bilder som är riktigt nyaaa. Typ ca 10 minuter sen :o Älskar första bilden, haha...

Känns så där rätt bra att sitta och läsa världens bästa biebernovell ----> biebertime! Lyssna på hans underbara röst och drömma sig bort ;) Om mindre än en vecka ser jag hans film, HANS film, en helt egen film, haha kan typ inte förstå de. Men de känns som nu så kommer äntligen media i Sverige veta vem karln är. Eller aftonbladet skriver ju om han ibland men typ inte annars. Men nu verkar de ju som om Thevoice fått nån slags bieberfever. Gaa, längtar så jag döööör nu.

De jag sitter och oroar mig för är att jag inte kommer få min I'm a beliber tröja innan den 23, måste ju lixom ha den då, på premiäreeeeeeeen. De har blivit nå gorm så vi får se, kommer typ gå och gråta och stämma vems de nu fel är. Haha, men ksdapoadops. Nä, inga negativa tankar nu, jag kommer få den innan, de är luuugnt.




Nu har jag fått se videon för första gången, hitta den ju inte på fucking youtube, eller de här klippet kom ut 10 mars så de kanske inte ens fans ute. Jaja, skitsamma. Vet inte vad folk snackar om, tycker den var as gullig, haha. Justin var ju typ de snyggaste man någonsin sett, haha nä. Men dog typ några gånger, eller nåt. GAAA <3

De här var meningen att de inte skulle bli nå jävla bieber inlägg men karln kommer ju upp i ens huvve hela tiden :) Haha, once a belieber always a belieber <3

Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Skönt med Fredag? :)

Kram ♥

2011-03-18 @ 14:29:37
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh, på videon. 1.31!<3 Hans blick. KÄÄÄÄRLEK till denna underbara männsikan...

2011-03-25 @ 23:50:52
URL: http://neabenjaminsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0