monday..

Första skoldagen, har ont i huvudet nu. Haha, inte så konstigt? Därav att jag inte uppdaterat nåt förrän nu, har inte orkat ha datorn. Har sett på tv hela eftermiddagen känns de som, halv åtta hos mig är ju en favorit ;) haha, och klass9A tycker jag är rätt intressant ändå, herregud vissa är ju rätt dåliga, men de är ju lärarna som har ett stort problem. Aja, ska nog ta en liiiite tidigare kväll känns de som, eller. Vi får se, ska inte säga nåt sånt.

Imorgon är de iaf fetisdagen, eller vad de nu heter. Vi ska baka semlor på skolan i HK:n, hihi. Sen kanske vi ska till Matteus på kvällen, dom har nå semlor fika där som brukar vara rätt gott! ;) Mitt lag har tränings match men ska inte spela, så då kanske jag går på de där istället och tjockar mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0