MORE

När man gick in genom dörren hem från skolan så möttes man av en broder som sprang omkring i hela huset och städa, haha han gör typ alltid de. Bara för att han inte gör något annat på dagarna..
Fick lust att börja städa mitt rum också, kan säga att de såg ut som en atombomb slått ner här, 80 % av mina kläder låg på golvet/stolen/sängen/skrivbordet, ja lite överallt. Så har städat så fint i garderoben och fixat på skrivbordeeeet och dammsugit och en massa. Känner mig lite stolt ändå, städa också toan med Micke, haha blev en liten översvämning, men men. Haha, ni trodde säkert att jag skulle säga att de stod en ny tv eller nåt när jag kom hem men nä, så kul ska vi inte ha de.

Blir så arg på min mor och far, för att de aldrig blir någon start av mitt nya rum, vi har ju köpt tapeterna och allt, dom ruttnar ju typ snart. Och har en massa Justin postrar som bara ligger i något ruuuttet hörn för vill inte stoppa upp dom om jag ändå ska byta rum snart, känns onödigt att nöta på dom och så skulle de säkert gå hål någonstans och allt. Men nu har jag och mami enats om att påsklovet ska vi bara jobba med de! Så nu jäklar! Och slänga alla grejer som man har kvar sen man var typ 1 år, ba - yYYEYEY. Mamma är en sån som ska ha kvar allt, haha. Kommer bli lite hemskt att slänga bort alla leksaker och allt (eller skänka dom till någon gullig förening, rödakorset eller nåt sånt) men vad ska jag ha dom till?

Efter allt städande iallafall så åt vi våfflor till middag, våffeldaaaaaaaagen ju.
Nu ska jag gå och se lite tv eller nåt sånt mysigt, denna fredagsafton.


En annan bild på mig and Chessiieee, även kallad Gucci-väskan som jag kom på en härlig dag i Mjöfjärtis i sommraaaas <3 Sen dess kallar jag allt och alla för Gucci, fråga mig inte varför. Haha.. Bildbrist så då får ni tager vad som haver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0