smäxiga torsdag, fast ne

Sitter och ser Mr. Sunshine och blev lite sått galen när Nick Jonas dök upp, SJUKT SNYYYYYYYYYYYYGG! Jag har en poster på han i mitt rum om ni ville veta.. Typ 10000 x snyggare än hans bröder.



Aja, nu efter träningen är jag rätt trött, därför har inte jag skrivit någonting. Så himla härligt med fredag imorgon! Blir nog att vara ed en viss quinna som heter Moa, riktigt kul! :)
På lööördag ska jag vara på Hildurs, mini-cup för små barnen. Först sitta i och "vända blad" som man så fint kallar de. Sen kommer jag nog hänga där hela dagen, chilla där med andra bbk-barn eller ungdomar som man så fint kallar de nu. För någon dag sen fråga pappa om jag var tonåring, jag skratta i 10 minuter, och sa ja. Då blev han lite ledsen, han tycker att hans lilla flicka har blivit stor, haha gullis. Nä, nu kanske jag lägger in den där bilden inlägget och sen mysa med min bästa vän, OC.

PUSSS

helt crasyyyy banana bild, men de skiter vi i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0