Tisdag 29 Mars

Var i Cafét med Fillsan idag de mesta av dagen, grymt skööönt att slippa lektioner. På bilden satt jag Lowe och Tobias och kolla på Justin Bieber bilder hela lektionen typ, ska nämligen använda en bild på han, och måla av den, kan man säga. Får väll se hur de går, men tog en rätt lätt bild! Sen när jag börja kalkera av den på ett sånt här speciellt papper så fick Lowe stå och vakta så ingen skulle stöta till bordet, haha sötisen.

Har haft grymt ont i halsen hela dagen idag, så gick inte på träningen. Moa är sjuk nu och i helgen så var hon ju också sjuk, så säkert den jäveln som smittat mig ;) Hoppas de inte blir nå mer med de, vill verkligen inte få halsfluss.

bilden jag håller på att fixa och trixa med på bilden, hihi snygging ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0