NeverSayNever, the best film ever <3

Jag har aldrig sett en sån bra film i hela mitt liv!
Jag är helt säker på de, de var VÄRLDENS BÄSTA.

Ska inte säga så mycket, för dom som inte har sett den men vill de. Så läs inte detta då, hihi.
De handlar alltså om Justin (nähä) och i början handlar de rätt mycket om när han var liten och så, och när Scooter hittar han på youtube, och som hur han slog igenom. Med Ushers hjälp. Man får följa med på hans MyWorld Tour som slutar med att han ska uppträda i Madison Square Garden som är en världskänd arena i Newyork. Han sålde ut alla biljetter där på 22 minuter, HELT SJUKT. De slutar med att han har den konserten iaf, och man får följa med dagarna innan och så, alla konserter han hade innan den i Newyork. Mer ska jag inte säga om de iallafall.
Men en del i filmen som verkligen var underbaaar, var när Justin sjöng "One less lonely Girl" och när han bjöd upp en tjej på scen som ska bli hans "one less lonely girl" då, som han alltid gör. De var så himla fint och tjejen bara grät och grät. Tänk vad sjukt att få vara med på hans film, HELT SJUKT ;) När han öppnar konserten i Newyork med att sjunga never say never med Jaden Smith, och ja. När han sjöng baby i slutet, och allt. Haha, ja, allt var underbart ;) Och jag grät av glädje, haha. När Jeremy (hans pappa) första gången är på en av hans konserter i Kanada och han är helt tårögd, de var så fint på nåt sätt. När justin får någon infektion i halsen, och han är helt slut, och de bara är några dagar kvar innan hans konsert i madisooooooon, då ville man bara gå och krama han ;)
BLÄÄ NU MÅSTE JAG SLUTA SKRIVA, haha.

Man får verkligen veta hur han har de, vilket underbart team han har med sig vart han än är, typ. Hans gulliga mormor och morfar och hur hans liv förändrats helt totalt. Tillochmed så grät gänget jag var med, alltså Julia, Freddan, Anna och Hanna. Ja, Hanna jag var tvungen att säga de ;)

filmade lite på bion, haha får man göra de? så de kanske kommer upp en video sen :D


min älskling <3
nu och föreviiiiiigt

NU BLEV DE HÄR LÅNGT OCH BUSIGT, men läs om ni vill, haha hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0