bojkottning av "wulkans"

tack usama för det värsta vulkanutbrottet på 100 år. Våran efterlängtade turkietresa som skulle äga rum kommande torsdag känns nu längre bort än någonsin. varför? varför just nu? Om det här var en hämndaktion av muslimerna efter usamas avrättning så säger jag bara en sak, well played usama, well played. Är väl bara att lyfta på hatten åt fanskapet.

Så det soliga utlandet får vänta, men ack den som ger sig. Mamma och jag har redan börjat kolla på uthyrning av husbilar så vi kan byta solstolar och paraplydrinkar mot renjakt och fjällvandring i jukkasjärvi. där är det nog kallare än i ett isbjörnskön.

men men, man får glädjas för det lilla. någon mer som ställer upp att bojkotta wulkans? hahahaha. tack för mig.


Ja, de där var ett litet "gästinlägg" av min kära broder som skulle vara jag, hahaha. Har bestämt mig för att gå och bajsa på den jävla vulkanen! Blev lite smått deprimerad nu, men ja. Vi får hoppas på de bästa. Och ja, Micke är väldigt konstig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0