Hehe gissa vad Marre?!

Hej :s Jag heter Suthat. Maria bad mig skriva här igen när hon var borta i turkland och håller på jagas av turkar. Tror jag. Iaf Hon är där och fipplar ohc dillar. Så jag fick skriva här i hennes blogg. COOLT VA?! Seriöst... jag skulle inte skriva här om jag inte hade tråkigt.

Maria.... jag erkänner att de är ett tidsfördriftande sak jag gör just nu. Satt du vet!

Va ska jag skriva om....? hmmmm?

Jag vet!!!!!!!!! Aladdin! Alla älskar Aladdin tom jag... fast ne. Iaf Aladdin är cool, han har en flygande matta som oxå är coool! Bad Maria köpa en sån till mig när hon är i turkland. Hoppas hon gör det. Iaf Aladdin är en Arab. Arabar har oftast håriga bröst och gömmer saker bland håret. Typ.... JA ni vet va jag menar för saker.

Ps de här sög. Måste skriva nå bättre sen :s Peace out jao!

Snygg kille till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0