I guess we lost our love somehow


Har redan satt mig vid datorn vid sängen, måste vara något slags personligt-rekord, hehe. Kan bero på att jag skiter i mitt hår och INTE årkar platta de, så då får de se ut som de gör imorgon, ser de lite som en överrasking. Kommer de se ut som ett ovanligt skatbo eller ett sällsynt blåmes bo? Hmm, de är frågan. Haha, nä nu har jag min allmänt kända bra humorn. Ska inte den låta den gå ut över er. Har förövrigt släppt ut lite överskottsenergi genom att dansa danserna vi gör för småbarnen för mamma och Martin, i brist på annat att göra. Hihi, dom är faktiskt rätt söta (inte mamma och martin utan småbarnen on schoool) när dom dansar så bra som dom kan osv, visst får man utbrott på dom men aja, hoppas dom får till en bra show iallafall. Nu skriver jag typ om ingenting, kände bara för att göra de. Om ni ville veta. Imorgon sticker jag nog till Luleå med Julle och kanske köper en bikini, bh eller något, sånt som alltid behöööövs. Eller så får jag bara kolla när Jullan shoppar upp hela shopping + smedjan.. Aja, de blir bra hur som helst.

Lägger mig med förhoppningen att de där askmolnet går och skiter sig i röven, eller något sånt. Jag ska till Turkiet, vare sig den där vulkanen vill de eller inte! Ska, ska, ska bli brun till skolavslutningen, osv. Yes, de har jag nu bestämt! PUSS
Ps: Per Myrberg – Havet Är Djupt är den myyyysigaste disney låten! "Havet är djupt, Havet är djupt. Här nere på botten, här är de toppen! Titta och njuuuut" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0