sunkiii


bildbrist, typ.
Usch, vilken sunki dag
- Vaknar upp med att de regnar ute.. IGEN
- Tråkig halv 4 dag
- Fick ont i huvudet
- Hade cooper, gick bara runt dock, men de var tråkigt.
- Fick grymt ont i magen
- Skulle med Johanna till stan men nä, min mage ville något annat
- Cyklade hem, de började regna.. IGEN
- Duschade, mitt balsam visade sig vara slut.
- Tänkte fira att min mage blivit bra med lite oboy, men nä de var slut
- Alla mina kläder hamnar på ett eller annat sätt på sängen, golvet, skrivbordet, ja överallt.
- Trött...
- JAG ÅRKAR INTEEEEEEEEEEEEEEEE!
Haha, vad lyckad jag är! Ska försöka göra så kvällen blir bra på något sätt iallafall, önska mig lycka till.

De enda jag kan vara lite glad över är att om en vecka far jag till Turkland och att efter de blir de sooommmarlov <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0