home sweet home!

AJJ ÄM HOOOME!
Haha kom på att jag bara gjorde ett tidsinställtinlägg på torsdan, smart man kan vara. Mormor fyllde 90 iaf och fick mycket gäster, så hon var på topphumör! Haha, vi blev dock lite smått deprimerade på lördag kväll då de var Valborg. Vi visste att alla andra hade deras time-of-their-life och vi satt fast i Pajala :( Så då gick Micke och hängde sig på kyrkogården blandannat, jag har bildbevis. Haha, har också skämt ut oss så de får nog dröja ett tag innan jag sätter foten i Pajala igen.. Kul att träffa kusinerna och så iallafall!
Nu väntas en mysig söndag med Pizza till middag, och börja tagga skolan imorgon, YEEEY.




Varför sitter Micke i en morgonrock? En av livets frågor..

Suuuuddigaste bilden eveeeer!


Min morfars grav, som ni ser så dog han -79 så hann ju lixom aldrig träffa han.

Som ni ser hade vi MYCKET DÅLIG humor där borta:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0