Lipstick



någon bild från igår :-)

Blev en lite deprimerad kväll/natt igår när Sverige kom 3:a. Azerfuckinghurmannustavarde vann, sjukt om du frågar mig. Eric var ju verkligen värd de, och de skadar ju inte när han typ är den snyggaste på jorden förutom Justin då ;) Mina favvisar Irland vann ju inte heller, dom var ju så söta, haha. Klicka HÄR och lyssna på deras härliga låt.

Idag så stack Linn iväg tidigt, jag och Julle gick och sov igen till typ 12:30, sen for vi på någon träff med golfen, pratade om träningar och sånt. De gick bara braaa. Nu ska jag iaf äta snart och tagga till vm-finalen ikv, Sverige måste fasiken vinna. Annars, kommer min depression bli långvarig, haha. PUSS

Kommentarer
Postat av: VILMISZ

haha jävla fitt azerbadjiiannnnnnn

2011-05-15 @ 18:29:16
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0