Black And Yellow





Skolan var rätt så busig, de sista vi ska göra nu inför sommaren i SO/NO är att jobba om sexualkunskap! Haha, grymt kul. Först såg vi en film och efter lunch fick tjejerna sitta i ett rum och killarna i ett annat och så skicka vi frågor emellan oss. HAHA, rätt så kul, även fast vissa frågor blev lite oseriösa så lärde man nog sig någonting iaf. Efter skolan så cyklade jag, Julle, Felle och Anna till B-näääsis och såg en träningsmatch med bbk p97- bbk p98. Vi hade grymt dålig humor och skrattade åt allt, haha ni är myyycket bra. Vi cyklade till max och köpte glass (JA, JAG SKA SLUTA KÖPA EN MASSA BAJS DÄR, JAG SKAAA!)

Sen stack jag och julle hem till mig,vi cyklade runt i TG och slutade med att vi hamnade på ett mysigt ställe och satt och njöt av kvällssolen som ni ser på bilderna ovan. Kändes verkligen som att de var sommarlov! Aja, inte länge kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0