hihi!

Å hade skrivit världens längsta inlägg så nu får jag väll skriva om det -.-

När maria ska plugga så somnar hon eller hamnar framför datorn, varför? För att Maria tycker att prov är tråkigt. Haha som sakt, somna någon timme där, men hann med lite plugg iaf. Behöver typ inte ens plugga nå mer, typ världens lättaste prov? Asså jag blir så sur på fria, vi kan typ aldrig ha nå svårt. Har tillexempel engelska som man lärde sig i typ 4:an, jaha, jag vill lixom lära mig nytt och inte repetera repetera repetera, om man inte har lärt sig de då har man ju nå fel eller nåt? Haha, a jag och Hanna blev lite små sura idag på engelskan för de iaf x) För man är ju i skolan för att lära sig nåt? Eller...

Hade snack med 8:orna idag och sen kommer vi ha med 9:orna också, a herregud ;p hoppas de blir bättre iaf!

Vad ska man göra nu då, kanske se på tv och kolla igenom de där en gång till, de blir nog bra. Äta nåt gott också, mmmmm maaaaat (L)



puss ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0