sen!

Ursäkta för uppdateringen igår, jag är vääääldigt ledsen. Jag kan se in i framtiden och jag tror inte de kommer bli världens bästa uppdatering här nu i veckan, för vi har 100 läxor + att jag har träning, och så har vi föräldraredovisning på onsdag. Aja, de får bli som de blir. Och i helgen har vi träningsläger, längtar !

Vad gjorde jag igår, jo jag var och spela bowling med några söta! På nya bowlingbanan, riktigt kul. Moa vann :( Kom iaf inte sist :D Jag, Hanna, Julle, Freddan och Moa var de som gjorde bowlingbanan farligt!
De var moonlight (hur stavas de igentligen?) också :D Efter var de träning, sen var jag död, så jag årkade inte gå och skriva här, men nu gör jag de så var nöjd!

Och imorgon blir de världens hemskaste dag :( Vi ska ha typ springorientering? TAGGGAAAAAAAA, not. De ända bra är att vi får sluta lite tidigare, men lixom idrott i 1:30 minuter ? SNÄLLA DÖDA MIG!

Nu får ni nån bild från igår:






söt hanna och fredrika !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0