hemmaaaaaa !

Hann inte skriva nåt inlägg innan vi for på badet, sprang runt och leta bikinin i 150 år, har ju typ inte använt den på tusen år ;o Kul var de iaf, hihi vi gillar att vara lite galna av oss ;) Käka gott och sen blev det att gå och se handbollsmatch, tyvärr förlust men de var en bra match iallafall.

Nu har man sett lite Idol som jag tycker suger, allvarligt typ en som är bra, årkade inte ens se klart för jag blev så less på tjejer som sjunger Paparazzi falskt och dom som försöker sig på en Paramore låt, haha ge upp lixom. Nu sitter jag och nöter Justins video, måste bara säga igen, hur jävla underbart bra den är :') Började gråta, hihi ;)


Ser på Modern Family som förövrigt är 10000 gånger bättre idol! Nu ska jag forsätta se det, hörs ! :)



Ni är rätt bra, puss på nosen ! ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0