handboooooooooooooll!

Nu draaaaaaaar jag, okej inte alls. Ska vara på korpen 17.20, tänk i Usa då man bara ha AM och PM, vad lätt igentligen. Men nu spårar jag här, tillbaka till saken! Har typ packat som en galning, kommer dö när vi ska gå mellan björknäs och sanden med ALLA väskor, aja man är ju stark...

Var på dollar och köpte goooooooodis, mmmmmmm (Y) Kul att man har ett liggunderlag som är sönder, så jag får sova på golvet idag, YES!  Nä , nu ska man inte klaga, eller just det. Måste få säga en sak, vi har typ 8 läxor till nästa vecka + prov. Jätte kul! -.-

Aja, ska ha kul nu och så får jag plugga på söndag kväll som en galning , de blir praaaaaaaaaaaaa. Om ni är smarta har ni fattat att de inte kommer bli världens bästa uppdatering, blir nog hemma hos Felle imorgon kväll kanske nå gulligt om hon är snäll och delar med sig med hennes gulliga dator :D  Nu ska jag äta nåt (alltid hungrig?) HEJDÅ!

lite härliga bilder som har nåt med handboll att göraaaaaaaa (L)






och måste säga att våra nya matchställ är 100 gånger snyggare än dom vi hade förra året !;)



och så får ni en bild på världens snyggaste handbollspelare ;) Oscar Carlén ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Suthat

Glöm inte söndag bara ;)

2010-10-15 @ 16:02:03
Postat av: felicia

Bara o ta vsg ;)<3

2010-10-15 @ 17:38:11
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0