jaoooo

Hejjj, blev lite sent igår, HAHA. Så gick och small när jag kom hem vid 3 typ. As roligt var de förutom att de blev lite kallt där på slutet men äh, de var de värt ! Timbuktu var förjäkla bra! Och vet ni en annan sak? Jag och emil snackade med han.
Emil - Ska du sjunga "alla vill till himmelen"?
Timbuk - Jag lovar
( med härlig skånsk dialekt) ;)

Och sen så gjorde vi "give me- 5"  med han, ska aldrig tvätta min hand ;)
Movits var också bra speciellt "äppelknyckarjazz" och "fel del av gården"

Nu klockan 15 blir de att åka till Felicia som fyller år idag :)

PUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSS! ;*



Åkte med dom här söta valparna dit, hade 3 i baksätet ;)



TImbukTU

en film kommer sen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0