hola senoritas

mmh, vilken fin rubrik jag fick till där va?

jomen, hej! pratade nyss med maria on tha phoneee. dom hade nyss kommit fram till kiruna, för ungefär en halvtimma sen.

dom bodde på nåt vandrarhem (heter det så? och om inte, vafan heter det?) hade inte gjort nåt särskillt på tåget, hade bara chillat.

men själv tror jag att dom gjorde så att tåget nästan spårade ut och höll på att skruva bort dom andra vagnarna, men då i den sekunden kom dom fram till kiruna tågstation.. men det är ju bara vad jag tror, för man vet ju aldrig med golfbarn..

haha, nej, jag ska inte säga nåt, har själv varit ett engång i tiden. haha




lycka till i helgen hörni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0