home

Hanna du hade rätt jag ba -Vem fan har varit inne på min blogg? Hahah men det var lite smågulligt av dig tyckte jag. Som ni förstår har jag kommit hem nu. Har sprungit omkring i gummistövlar och gjort rekord i att smälla myggor! Har inte varit världens bästa väder heller så man har fått vara inne och kolla på SvtB som förövrigt är as bra. Blev helt crasy när muminsarna i mumindalen var, åå mitt favoritprogram tills jag var 7 sen blev jag vuxen och såg på program efter klockan 16 på barnkanalen som de hette då. Nu har jag börjat se på småttingars program igen och jag gillar de.


Och jag gillar johanna och hannas nya design, snälla hjälp mig hannnna för johanna är inte lika bra, tror jag...




maria (L) gummistövlar



en sån här gullig natur bild med mobilen...

JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA, OCH CAPS-LOCK KLUBBEN ÄR BÄST, JAG ÄR HEDERSMEDLEM







Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du gillar barnkanalen då kan de komma och vara barnvakt här snart här går barn kanalen hela dagen om Alva får bestämma

2010-08-08 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0