näver seyyy näääver

Åååååå, världens dåligaste uppdatering. Blir så förbannad på mig själv, och de är mindre än en vecka kvar av sommarlovet. Jag tror jag går och hänger mig nånstans eller nåt, man har ju inte hunnit göra ett piss och nu är allt över.

Jaja, ska sluta vara deprimerad, igår var de finfint iaf, filmen var as bra + never say never med Justin och Jaden var de i eftertexterna, haha vi satt kvar till allra sist och lyssnade ;) Tills städaren kom och då sprang vi som vinden. Dock kom vi lite för tidigt till luleå, men vad gjorde de? Vi gick och kollade lite och köpte pommes på max, tjockisar som vi är :)


Nu sitter jag ensam här hemma och har inte kul, ska till luleå med min faster/kusin. Kanske hittar nåt, vem vet ;)

PUSS



och svar ja, vi var på gällivares camping (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0