whyyyy

Hemma från Luuuuuuuuuuleåååå, tjiiilla som fan ;) Sen hämta vi min "lill kusin" (kusin barn) Alva, åkte till hennes dagis och hon visade runt sen hemma hos dom, vi myste på och såg på Musse Piggs klubbhus och Nalle Puh, jag gillart.

Kiruna / Gällivare marres bravader

varför stod Julle i ett fönster i Kiruna och skrek till alla som kom förbi?

varför trodde Erik att vi var alkoholpåverkade?

varför undvek alla oss?

varför ramla jag i duschen?

varför blev tanterna i rummer bredvid förbannande på oss?

varför köpte jag världens största ostbågepåse?


och den största frågan....

varför hoppade Erik av efter 7 hål av 18?


åå så kul och reta lillerik, världens roligaste ! :D


hmm ska gå och baka en kaka nu, gooooott !




Hann med en hel del förutom att spela golf.... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0