lite golf

Chacha! Haha gud vad -09, hmm måste komma på nåt annat...
Hej, haha hmm typ -06 men de får duga ;)

Idag gick man upp, eller mamma väckte mig före tuppen och alla andra idag. Kan säga att de tog lite tid att komma upp, gud hur ska jag klara de när skolan börjar? Det var golftävling " Jörgen Cup", i Bbboden alltså. Gick ut tidigt och de gick inte så bra, lite up and downs ;) Och låt mig skriva min bra engelska, haha märker att man har sommarlov, kommer typ inte ihåg ett skit ;)

Nu ikväll ska jag till min faster och sooooova över där, kusinen är där också. Sen imorgon fyller Cecci år och de blir party ;) Efter tror jag de blir att åka på Valvträskfestivalen , mitt ute i vildmarken. Movits och Timbuktu och så ska dit. Så blir att fara dit och vara med Emil och så :)


KYSS ;*



en liten bild från senaste övernattningen hos julle med anna o hanna ;)







whataya want from me ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0