JOHANNAAAAAAAAAAAA

På skolan idag snackade vi heeeeeeeeeela tiden och fick fråga andra vad man var bra på, haha. Och fick min mobil snodd 2 gånger, fina klasskompisar man har -.- Fick sluta lite innan 13, riktigt najs. Sen cyklade Johanna som en galning hem till mig och jag åkte bussii. Vi bakade kladdkaka (SKITGOD) och snacka om vårat parteyyy, det kommer bli riktigt kul, vi satt och tagga med lite party muusik idag och drömde oss bort, haha njaa... Planerade lite och så, blir nog lyckat!

Har ett litet parteyyy bara för mig just nu, det går också bra !




parteeeyyyy ! cheeeeeeeeeckkkaaaaa :)



var med denna gurka idag, och btv bilden är lite små gammal så reta inte Johanna för att hon ser ut som en gris, nöffnöff!

hahahahahiahaiahaohaohaoahaohaaohaahhahah!


Kommentarer
Postat av: oscjnsncooobA

FYFAAAAAAAN MARIAAA , FAST DET GÖR INGE FÖR JAG ÄR TYP DEN ÄNDA SOM LÄSER DIN BLOGG SÅ.....

2010-08-24 @ 22:09:06
URL: http://ÄSKLCBÖSC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0