gggolf hela dan

Tjaaaa, jag o hanna var vaken till hmm ja vem vet. Så man var lite död imorse men de gick över ;) Golfträning klockan 11 var de, vi gick ut på banan. Jag, Julle och Moa hade bokat tid att gå ut så det gjorde vi efter en god hamburgare i restaurangen, fast Julle åt kebabtallrik och Moa grillkorvstallrik (HAHHA), men vem bryr sig? Inte jag iaf.

Vi gick ut på banan och vi hann med en massa saker, föda barn, ramla mitt på fairway (stavning) och bagarna ramla över på en, gjorde cirkuskonster på ett hjul och fick jävligt ont i magen.

Ja, kul var de iaf :)

Nu är jag trött som en kamel i djungeln, eller vänta dom bor ju i öknen...
Så ska nog se lite tv och ha allmänt tråkigt.


PUSSHEJ ! ;*



hitta en lite smått söt bild på Moa från SundsvallCup :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0