JÄTTEN JORM!

Ojojoj, nu är jag hemma. Egentligen skulle jag varit på träning nu men har inte mått 100 % nu så stanna hemma från den. Haft askul med mina snyggosar, vi spelade spel och hade mycket kul. Såg 3 american pie filmer, jävla bra dom är alltså! Mycket snygga killar man kan drömma sig lite bort med.. ;-)

Idag så åkte jag och ebba till hildurs och såg lite handboll, b-pojk då. Dom vann båda matcherna! Jag Nils och Elias är Ed Edd och Eddy + att jag är JÄTTEN JORM, enligt dom då.. Känner mig hedrad, och om ni inte vet vem JÄTTEN JORM är så kika in nedanför. Och man måste skriva JÄTTEN JORM med cappilockii annars är de inte coolt!



JÄTTEN JORM - Maria Nilsson... Finns på facebook.

Aja, nu ska jag se lite julkalender för att jag missat 2 avsnitt, jag är ju typ som Isadora - Hallååå, jag har inge teckning på mobilen ;ooo HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0