kul att de funkar också..

Känns länge sen jag gjorde ett Bieber inlägg, inte bra. Bara skrivit om han på dom här dagarna och sådant, de ska de bli ändring på nu på loveeeeet. Här får ni nå söta bilder på han som aldrig kommit upp ! :-)


Jaha verkligen kul när man ska lägga in bilder så vill inte min dator samarbeta, yeees. I love you computer, you are my everything. We 4-ever, yeee.
Då får ni väll kika in på http://justindrewbieber.blogg.se  för att hitta bilder och en massa annat med världens snyggaste person. Och min dator vill inte kunna länka nåt heller så ni får väll kopiera och klistra in eller vad ni nu vill göra. Aja, nu blev jag sur så ska gåå från denna pissdator. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0