byeeee stugan, hello boooden

Hemma nu, jaoo. Typ världens tråkigaste väder, så satt inne och typ titta på filmer (Y) aa det är ju mysigt också ;)

Fast nu är de finfint väder, åå jag vill att nån ska komma och sova med mig, HAHAH MISSTOLK ! Nej men herregud.
Ska försöka få kontakt med nån.

Och idag var de världens åskoväder vid min stuga, Jag trodde jag skulle dö, men de gjorde jag ju inte för jag sitter ju här och skriver. Om jag inte är ett spöke som spökar.... Jag såg ändå på tv på Sunes Sommar (Y) men då gick elen så då gick inte de heller :(...

Nej nu vill jag ut i fina vädret

tjaooobella, haha



arvidsjaur med golfen - sommarn 09 ! sommarn -10  blir de kiruna med golfen! :D intresse klubben antecknar,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0