mjöfjärten

Nu har de inte varit nå bra skrivning här men ni får överleva här kommer ett litet skriveri (?) i allafall :)

Igår kväll var de as tråkigt för min del, så jag ringde och frågade vad julle hade för sig, så de slutade med att jag sov hos henne med olivia stjärnholm, riktigt muuuuusigt. Vi såg på Seventeen Again, skit bra film. Zac Efron (L)

Sen var de upp med tuppen på golfträning. Såg ju ut som att de skulle bli riktigt najs väder så vi drog på alder. Jjjooohanna (min höger vänster hand) stod på parkeringen och vänta, hmm vad intressant, jomen visst. Sen blev de skit dåligt väder med moln och blabalaaa, så när vi kom stack alla (Y) Men as varmt i vattnet iaf.


Nu blir de Mjöfjärten (mjöfjäääärden) med Jjjjjjuuulleee och Jjjooohannaboooooi, blir nog riktigt lyckat. Julle har sin dator så ni kanske fåt nåt inlägg om ni har tur, eller så har ni otur. Kommer iaf hem på onsdag morgon till golfträningen. 

Nu måste jag packa :( Nåt som jag inte tycker om. Men nu sitter man med justin bieber tröjan och mår allmänt braaaaa.


kiss and hug !



en jävligt bra låt , som hannapanna har hittat  ! :)

Dynamite - Taio Cruz





johannas favorit låt !

eller inte...


johanna julia & maria , snuggggt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0