aldersjööön !

imorgon ska vi på alder med klassen! Men om vädret är omogen och vill regna eller nåt sånt så får vi hitta på nå annat, aaja vi får hoppas på att det blir finfint!

Haha jag har sagt att jag ska ta med en radio som är batteridriven och bränna ner nån cd, huhu olagligt. Men då visa det sig att den här radion är 23123 år gammal och det är bara en bandspelare'? Så min plan sket sig, så vi får klara oss utan musik imorgon om ingen annan läser det här och vet att dom har en radio, GÅ OCH LETA I GARAGET ! ;)

Har verkligen inget att skriva om och är typ den tråkigaste kvinnan i världen just nu, inte för att jag är en kvinna jag är ett barn, nej jag är en ungdom iaf enligt badet för då står det ungdom 3.0 timmar! o.O
Tar med kameran imorgon så imorgon blir det nog nå granna bilder, både på alder och sen på avslutningen på kvällen, åå riktigt najs dag imorgon ! <3



huhuhahahhaahhiihoh ganska gammal bild? öhm ja? en summerbild  så var tvungen , NU TAGGAR VI FÖR SOMMARN ! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0