djurens dag

whoo kul dag idag, djuuurens daag :D hade med inge, en mopsii :) haha poppis blev han, det gilla han ;) jag var med Aina på agiltyn, Lowwiiiiss huuuund, som jag var Dj med idag, haha gryma var ordet? Hade med nå skivor som jag hitta i bilen, riktigt kalas blev de när jag o lowe dunka "who let the dogs out" på högsta volum  :D haha

sen har min kära broder mats kommit hem idag, ska nu firas med rabarberpaj, MUMS :) han har typ varit borta i ett halvår i australien/thailand ;p nu blir det nog lite mindre dött den här sommarn iaf :)



inge från typ förra årets djurens dag ! :D


tycker ni är riktigt dåliga på att skriva kommentarer, liksom jag ser jue att folk läser den så skriv kommentarer, annars är det inge kul att skriva :(

Kommentarer
Postat av: johanna

söt ingeeeee , hehhe bara för att du villa ha en kommentar ska jag kommentera alla inlägg. ENJOY!

2010-06-02 @ 21:31:16
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0