du gamla du fria..

idag är det då nationaldagen, bara jag som tyckt att det känns som en helt vanlig dag... fast det är ju en vanlig dag men jag tror kungen tycker det här är en najs dag. Han kanske får tårta till efterrätt. Maria spekulerar, får verkligen kungen tårta idag? Eller det kanske han får varje dag, äh skit samma i kungen jag hatar han. Nej maria inte ett så fult ord ! okej då,,, jag tycker inte om kungen lika mycket som jag gillar chokladbollar, var det bättre? jaa det får duga :)

haha märkte ni att jag prata med mig själv i texten, jag gillart :)


Idag var jag o julle på badet, har inte varit där på typ 1000 år eller nåt, och jag ba - åå kolla det där, den där skylten har varit där förut!!
haha :) julia skulle ta med hennes undervattenskamera så vi skulle ta ko0la bilder men då glömmer kvinnan den -.-

så nu får ni inga fina bilder, JULIA ENGSTRÖMS FEEEEL ;)

åå nu är jag trött som ett as och vill sova. GODNATT VÄRLDEN : D



haha, jag gillar mina paint skills :D julle får hålla sig till de små rutchkanorna (stavas) och jag tar lite starkare grejer ;) HAHA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0