hiooooo

meningslös rubrik öhm ja ?

nu är man hemma från stan, blev helt galen när det fanns en poster med justin i tidningen GAAA ! :*
haha jag börja typ gråta på coop, johanna skämdes :)
sen gick vi på bibloteket, töntar som vi är !:D haha nee då men jag lånade expert på att rodna, som jag redan läst med för väldigt länge sen, ÅÅ kan inte katarina skriva lite fortare, så irriterande när man redan läst alla böcker, men dom är så bra att dom är värda att läsas om, sen lånade jag en annan också " moped sommar"

vi drack milkshake och såg världens snyggaste kille, haha gud vad roliga vi är :)

nu är jag sur på henne för hon skulle hem och sen till elin, fast de kanske är lika bra jag har så mycket att göra tills vi åker ikv, ååh vad mysigt, vi ska sova i bilen 
fast jag kommer nog  vara vaken med pappi, hålla han vaken med mitt prat ;)

julle smsa att hon just dushat, kanske ska göra det samma, låter väldigt trevligt :D



så ska jag överleva 1000 timmar i bilen :D  + en liten julia som kan prata med + julia lille dator som man kan ha kul med : ) haha kepsen fick vara med :D ska vara riktigt snäll mot mats så jag kan få ha me den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0