hioooooooooooa

brist på rubriker eller? hmm ja

VI ÅKER NUUUUUU!

hejdå skit boden, jag hatar dej!
nej då jag älskar boden, fast inte nu :)


jag har bränt världens bästa CD som vi ska dunka i bilen, riktigt nöjd över mästerverket om jag får säga de själv
23 najsbajs låtar, kommer säkert få nå pris för de eller nå ;)

ville bara skriva att vi åker för de är RIKTIGT RIKTIGT viktigt förstår du :)


om ni är nån gång i torpgärdan de främsta veckorna, åk till mitt hus och se så min kanin lever, mats o micke ska ge mat, hmm lät inte som världens bästa idé om du frågar mig...




haha ursäkta texten på bilden ?
mååånngga låtar med han på min unika världensbästa CD ;)





Kommentarer
Postat av: Ida

Jag och Alva kan titta till honom jag lovar:)

2010-06-18 @ 09:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0