jag känner en bil, den heter anna och är pedofil

kul rubrik, så rolig humor har jag  just nu

vi stter i bilen och ska till bollnäs, där har man bollar i näsan :), ska tíll min kusin för att fira midsommar eller missommar, som vissa säger?

idag har vi varit på ett kloster, mamma o pappa känner en som är nunna eller vad man säger, jag o julle tyckte dom såg ut som spöken bakifrån... Ganska coolt var det iaf. Jag trodde det typ inte fanns längre, men det gör det iaf, flera stycken

Inatt sov vi i Jönköping, på ett hotell som var riktigt fint, vi var rädda för tyskarna som satt o såg på fotbollsmatchen i receptionen ;p
Vi var ute på jönköping by nigth, haha, vi köpte glass, mmmm :)

hållde på att glömma, vi var i Gränna idag, vad är det tänker ni. Men det är en stad där polkagrisen uppfanns. Vi köpte MYCKET, nu vill jag inte se en polkagris i hela mitt liv... Gott var det iaf


nu är det en lååång biltur som väntar.





GLAD MIDSOMMAR! :D lite för tidig men de gillar vi! :)


¨

när jag ritas av, huhu ! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0