@ julles mormor och morfar !

 at julles coola mormor o morfar i kalix, känner mig sådär allmänt ofräsh så det ska bli skönt att komma hem imorgon och ta en lååååååååååååååååååååång vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarm dusch ! haha vem bryr sig? aa skit samma.


Riktigt najs bajs väder idag, jag och julle fota typ 1290740534758 bilder så om ni har tur så får ni dom imorgon, JAG LOVAR

både avslutningsbilder och julleochmariaisommarvädret bilder ! :D
så det blir en liten bildbomp sen, vi gillart !

 

Känner mig lite sjuk, inte inte bra, MÅSTE VA FRISK till julles o felles fest, nu ska vi sova, hehehu jag skoja nee men vi kanske ser nån film sen, oj vad intresant, svar nej...

sitter på olovs dator (ingers new boy) så vågar inte kolla på hans bilder om han har nån cool som jag kan ladda upp, men ni får leva med det era no0bs


pratar med en stekare på chatten på ansikstboken! HAHA, ni vet inte vem det är, nananananna :)





nöter bieber låtarna när man åker bil, soo marre -style ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0