känn ingen sorg för mig göteborg

forfarande i gbg, jag är kär i denna stad kan jag säga !

julle och pappa är just nu och gymmar, HAHA! Finns ett på hotellet, lyxigt! :D
tänkte vara med men njaa har ont i benen, jovisst tänker ni. Men jag har faktiskt det, inte konstigt när vi har sprungit runt och åkt karuseller 4 dagar i rad?

aaah vet ni vad jag köpte idag? På en galleria var det en man som satt och ritade jätte fina teckningar och gissa vem han hade ritat av, JUSTINJUSTINJUSTIN !!!! Köpte en på momangen, imorgon ska han rita av mig, läskigt haha ja, han kommer säkert rita alla fula detaljer. Ska säga till han att han ska inte titta på detaljerna och rita mig som om jag var skit snygg...
Sen har jag värsta planen att jag ska rama in teckingarna och hänga upp dom bredvid varandra, najsnajsnajs ! :))

Imorgon kväll ska vi vidare, buhu, skulle vilja stanna här förevigt!

btv jag o julle har åkt alla karuseller på liseberg (inte alla små bajs karuseller för 3:åringar)


balder, kanonen, höjdskräcken, hanghai (stavas), var favoriterna :)


rätt trött, ska gå och se lite fotbolls - tv sen blir det väll sängen, btv julles dator funkar nu på hotellet som ni kansk fattat :)




jag o julle har bildbevis på att vi åkt balder, tyvärr ser jag ut som om jag inte är i mitt bästa tillstånd, så ingen på hela planeten förutom jag o julle får se denna bild...


Kommentarer
Postat av: hanna

jag kmr kolla på den säger jag bara :D <3

2010-06-22 @ 23:04:35
URL: http://joochhanna.blogg.se/
Postat av: felicia :)

Ohh, najssit (y) :D

2010-06-23 @ 19:45:20
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0