midsommar!

sov läänge idag. Skönt när vi har varit tvungna att gå upp så tidigt den senaste veckan för att man måste upp till hotell frukosten. Nu kunde man sova hur länge man vill och man behöver inte äta hur mycket som helst heller :)

mm jordgubbar och grillad kyckling, haha ingen bra kompination men ni kann vara lugna kyckling till middag, jordgubbar till efterrätt, haha vem kunde inte räkna ut de? Åå vad onödigt jag skriver nu så därför ska jag skriva nåt nödigt istället. haha nödigt o.O

vi är alltså hos min grisälskande kusin, finns minst 50 grisar i varje rum typ ( aa och om ni kan tänka så menar jag INTE levande), haha och min faster samlar på kor, buhuuu jag vill också börja samla på nåt djur, inte typ sudd, hur kul är de?


Känner att jag är utanför musikvärlden nu, höhö bara för att jag bara vart borta i drygt en vecka, men det känns som en månad typ. Men jag måste hitta nåt nytt att lyssna på, som jag gjorde nu. Håkan Hellström, vilken hjälte ;) 

Sen blir jag också sur för att de är typ hur varmt som helst i skit norrbotten som det alltid brukar vara skitkallt i, men nu jäklar kan det bli skitvarmt just när jag inte är där -.- Men aaja inte för att jag håller på att frysa ihjäl här heller, men det är typ ingen sol = vit som en isbjörn :( 

Jag och Julle har spelat ett as kul (överdriver) spel i Frida tidningen, men det handla om Kändisar och sånt, och om man kom på en prick så mötte man Justin Bieber i en sandslottbyggartävling och då förlora man och fick gå 2 steg bakåt och sen stå över en gång. Men det gjorde inget, jag ville komma till den pricken hela tiden...

oj vilket intressant inlägg jag har skapat nu, men jag tycker ni ändå kan ta er tid och läsa, hörni tänk att jag inte är hemma så det blir dåligt med roliga bilder. Jag har ju alla på kameran och jag vill inte ge ut någon innan jag kommer hem ;)) haha


JAG HÅLLDE PÅ ATT GLÖMMA! Vet ni vem vi såg på åhléns här i Bollnäs idag?

MARIA MONTAZAMI!!!! ÅÅÅ HERREGUUUD

haha julle sa hej, men jag var så chokad så jag stod bara och stirra ;) snygga klackar hade hon iaf:) 
Hennes mormor bor här så därför är hon här typ. . Nu när jag vet att maria shoppar på Åhléns (!), så ska jag köpa allt därifrån typ...


erkänn coolt, hon är ju fan min idol :) Om ni inte tror mig så är ni dummaomogonasmåtöntar eller så kan ni gå in på hennes blogg :  
Marias bäst blogg!


saknar alla riktigt mycke nu! Men bbodenalive blir riktigt najs känner jag ! :)) 


puss alla små töntar !:) 




mohaha, inga av er har sett henne i verkligheten, MEN JAG HAR! :D 



 

Kommentarer
Postat av: hanna

men vrf tog du inte fanbild med henne ?!?!?!?! JÄÄÄÄVLA MARIA, du skulle tagit hennes autograf med !!!!!! och då skulle du ha hammnat på hennes blogg ju!!!!!!! :@ förstår du hur sur jag är på dig just nu :oooooooooooooooooooooooooooo jag gjorde ju tusen !!!!!!!!!!!!!!! :@

2010-06-25 @ 22:32:08
URL: http://joochhanna.blogg.se/
Postat av: Simon den bästa

justin suger ! :D

2010-06-26 @ 21:09:02
Postat av: Anna

saknar dig <3

2010-06-29 @ 17:56:01
URL: http://endastannaskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0