PARTY !

om 2 timmar är de felle o julles party ! NAJS NAJS NAJS !:)

har dushat och sånt, vet inte vad jag ska ha på mejjj? Smart maria smart...
tar med kameran så det blir nog nå bra bilder !:)

sitter och laddar in musik till cd jag ska bränna som jag o julle ska dunka när vi far ! Å längtar


det var golfen idag, annars har jag inte hunnit med nå mer o.O hohohihi gillar den smilisen <---, gick ganska bra tycker jag, med ny klubborna !

aa gud vad intresant, känner mig lite dryg för jag har inget att skriva, jag vet att jag skulle lägga in bilderna från mig och julle men mobilen är där nere och årkar inte gå och hämta den, så lat  är jag!

nu hoppas vi på en bra kväll/natt , puss tjaooo









hitta gamla bilder från förra året av julles sovaöverfest ;) suddiga bilder, oh ja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0