skolavslutning

har sprungit runt sen 20:00 och fixat och trixat med avslutningen, kläderna, accessoarerna (stavas), och typ allt!

kom på att jag köpte skor idag men ska ha dom på avslutningen så ska inte visa dom nu ;) + att jag inte hittar min kamera, aa panik nee då mammi får hitta den ! ;D

åå längtar riktigt till vår resa nu ! kan de inte bli den 17onde nuu ? Nee just de först ska julle och felle ha PARTEEYY ;)
det ska bli riktigt kul, måste hitta present nu! Annars kanske jag kan ge julle nåt på resan, nee det blir inge kul för henne då felle sitter och blir helt kär i min present som jag ger till henne ;)

nee men allvarligt, jag vet inte vad jag ska ge dom, herregud kommer säkert bli nåt jätte dåligt :( HAHA, kanske man kan ge med nån? Hmm ska nog prata med nån imorgon kanske min högra OCH vänstra hand johanna...

nu ska jag ta av klänningen jag sitter i (avslutnings) och leta min kamera, och mitt armband som det verkar att nån har tagit ... MICKE NILSSON är skyldig till 99.8 procent ;)



haha vilken fin bild jag hitta! ;)




haha hitta en fin bild på mig och felle ! överredigerad, ohh ja !



turkiet - 09 !


grattis tjejer ! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0